DREAM ANGEL သို႕ လာေရာက္လည္ပတ္ၾကသူအားလံုးကို DREAM ANGEL မွ ေက်းဇူးအထူးတင္ရွိပါတယ္.........

Tuesday, January 20, 2009

၂၀၁၀ ေရြးေကာက္ပြဲနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး (NLD) ၏ ရပ္တည္ခ်က္သေဘာထား

(NLD) အမ်ဳိးသားဒီမုိကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ကေတာ့ အခုေလာေလာဆယ္မွာ လာမယ့္ ၂၀၁၀ ေရြးေကာက္ပြဲနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး

(NLD) ျပန္ၾကားေရးအဖြဲ႔ဝင္ ဦးဉာဏ္ဝင္းက -

“အမွန္တုိင္းပဲေျပာရင္ေတာ့ ဘာမွမေျပာႏုိင္ေသးဘူး။ က်ေနာ္တုိ႔ လာမယ့္ေရြးေကာက္ပြဲဆုိတာကုိ က်ေနာ္တုိ႔က မူဝါဒအရကုိ လက္မခံႏုိင္ေသးဘူး”

ေမး။ ။ အဲဒီေတာ့ လက္မခံႏုိင္ေသးဘူးဆုိတဲ့ သေဘာက ေရြးေကာက္ပြဲမဝင္ဘူးဆုိတဲ့ သေဘာေပါ့။

ဦးဉာဏ္ဝင္း။ ။ မဟုတ္ဘူးခင္ဗ်။ ဝင္တယ္၊ မဝင္တယ္ဆုိတဲ့ ျပႆနာမရွိပါဘူး။ ၁၉၉၀ ျပည့္ ႏွစ္မွာ ကမၻာသိေရြးေကာက္ပြဲ လုပ္ခဲ့ၿပီးေတာ့ အဲဒီေရြးေကာက္ပြဲနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး တစုံတရာ မေဆာင္ရြက္ဘဲနဲ႔ ေနာက္ထပ္လုပ္တဲ့ ေရြးေကာက္ပြဲေတြကုိ က်ေနာ္တုိ႔ ထည့္သြင္းမစဥ္းစားႏုိင္ ပါဘူး။ ဒါကုိေျပာတာ။

ေမး။ ။ တကယ္တမ္းေတာ့ ေရြးေကာက္ပြဲဟာ ၂၀၁၀ ဆုိတာ ေတာ္ေတာ္ကုိနီးလာၿပီ။ ျပည္တြင္း မွာရွိတဲ့ လူထုကေရာ၊ ျပည္ပမွာရွိတဲ့ ႏုိင္ငံေရးလႈပ္ရွားတဲ့ အဖြဲ႔အစည္းေတြေပါ့ေနာ္၊ အားလုံးပဲ (NLD) ဘာလုပ္မလဲဆုိတာကုိ သိခ်င္ေနၾကၿပီ။ အဲဒီေတာ့ သူတုိ႔နဲ႔ပတ္သက္လုိ႔ေရာ (NLD) က ဘာမ်ားေျပာႏုိင္တာရွိပါသလဲ။

ဦးဉာဏ္ဝင္း။ ။ က်ေနာ္တုိ႔ ဒီ အခုေျပာသြားတဲ့အထဲမွာ က်ေနာ့္စကားလုံးတလုံး က်ေနာ္ ျပင္ခ်င္ပါတယ္။ ၂၀၁၀ ေရြးေကာက္ပြဲကုိ ဝင္မယ္၊ မဝင္မယ္ဆုိတဲ့ျပႆနာ (NLD) မွာ မရွိပါဘူး။ က်ေနာ္ အဲဒါေလး နည္းနည္းျပန္ေျပာခ်င္တယ္။

(NLD) က ၉၀ ျပည့္ႏွစ္ ေရြးေကာက္ပြဲရလဒ္ေတြကို တစုံတရာ အသိအမွတ္မျပဳဘဲနဲ႔ ေနာက္ေရြးေကာက္ပြဲေတြကို ထည့္သြင္းစဥ္းစားျခင္းမျပဳႏုိင္ဘူး။

အဓိပၸါယ္မတူၾကဘူးေနာ္။

က်ေနာ္ေျပာတာ က်ေနာ္တုိ႔ ၂၀၁၀ ေရြးေကာက္ပြဲအတြက္ က်ေနာ္တုိ႔ ဘာမွကုိ မေျပာႏုိင္ေသးဘူး။

မေျပာႏုိင္တာက ၉၀ ျပည့္ႏွစ္ ေရြးေကာက္ပြဲကုိ တစုံတရာ ေဆာင္ရြက္ႏုိင္ျခင္းမရွိတဲ့ အတြက္။

က်ေနာ္တုိ႔ရဲ႕ Stand က ၉၀ ျပည့္ႏွစ္ေရြးေကာက္ပြဲပါ။

No comments: