DREAM ANGEL သို႕ လာေရာက္လည္ပတ္ၾကသူအားလံုးကို DREAM ANGEL မွ ေက်းဇူးအထူးတင္ရွိပါတယ္.........

Thursday, January 22, 2009

ဒုတိယံမၸိ က်မ္းက်ိန္ရသည့္ သမၼတႀကီးအိုဘားမားအျဖစ္

NEJ / ၂၂ ဇန္န၀ါရီ ၂၀၀၉
အေမရိကန္သမၼတသစ္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆုိပြဲေန႔က အုိဘားမားႏွင့္ က်မ္းတုိင္ေပးသည့္ ဥေသွ်ာင္တရားသူႀကီးတုိ႔ၾကား စိတ္လႈပ္ရွားၿပီး စကားက်န္သြားသည္ကုိ တကမာၻလုံးက သိသြားၿပီးေနာက္ အေမရိကန္သမၼတမ်ား သက္တမ္းမွာ ရွားရွားပါးပါး ဒုတိယအႀကိမ္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆုိပြဲ ထပ္လုပ္ရသည္။

အုိဘားမား၏ ဒုတိယအႀကိမ္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆုိပြဲကုိ ၀ါရွင္တန္ဒီစီၿမိဳ႕ သမၼတအိမ္ျဖဴေတာ္မွာ တုိးတုိးတိတ္တိ္တ္္ ထပ္လုပ္ရျခင္းျဖစ္သည္။ သမၼတအိမ္ျဖဴေတာ္ကမူ “ဘာမွစိတ္မပူပါနဲ႔ (ပထမအႀကိမ္) သမၼတ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆုိတဲ့ ေန႔ခင္းကတည္းက အုိဘားမားဟာ သမၼတႀကီးျဖစ္ေနပါၿပီ” ဟု ေျပာသည္။

ထုိအေတာအတြင္း အေမရိကန္သမၼတသစ္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆုိပြဲ စာသားမ်ား အဆုံးပုိင္းတြင္ “ကၽြန္ုပ္္အား ဘုရားသခင္ ေစာင့္ေရွာက္ေတာ္မူပါ” ဆုိသည့္စာသားကုိ ျဖဳတ္ေပးရန္ အေမရိကန္ ဘုရားမဲ့ဂုိဏ္းသားမ်ားႏွင့္ ဘာသာေရးမဟုတ္သည့္ အဖြဲ႕မ်ားက တရားစြဲထားသည္။

No comments: