DREAM ANGEL သို႕ လာေရာက္လည္ပတ္ၾကသူအားလံုးကို DREAM ANGEL မွ ေက်းဇူးအထူးတင္ရွိပါတယ္.........

Tuesday, March 10, 2009

ယာဥ္ ရွစ္စီးဆင့္တိုက္မႈအပါအ၀င္ ယာဥ္ဆင့္တုိက္မႈမ်ား ရက္ပိုင္းအတြင္း ဆက္တိုက္နီးပါးျဖစ္ပြားခဲ့

ရန္ကုန္တုိင္းအတြင္း ယာဥ္ဆင့္တုိက္မႈမ်ား ရက္ပိုင္းအတြင္း ဆက္တုိက္နီးပါးျဖစ္ပြားခဲ့ရာအဆုိပါ ျဖစ္စဥ္မ်ားထဲ၌ ယာဥ္ရႇစ္စီးဆင့္ တုိက္မႈလည္းပါ၀င္ခဲ့ေၾကာင္းရန္ကုန္ တုိင္းရဲတပ္ဖြဲ႕မႇ သတင္းရရႇိသည္။ ယာဥ္ဆင့္တုိက္မႈမ်ား သည္ ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၂၀ ရက္ေန႕တြင္ ေရႊျပည္သာၿမိဳ႕နယ္၌လည္းေကာင္း၊ ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၂၃ ရက္ေန႕တြင္ သဃၤန္းကြၽန္းၿမိဳ႕နယ္ႏႇင့္ ဗဟန္းၿမိဳ႕နယ္တုိ႕တြင္လည္းေကာင္းဆက္တုိက္ နီးပါးျဖစ္ပြားခဲ့ရာ ေရႊျပည္သာၿမိဳ႕ နယ္ တြင္ ယာဥ္သုံးစီးဆင့္တုိက္မႈ၊ ဗဟန္းၿမိဳ႕နယ္တြင္ ယာဥ္ေလးစီး ဆင့္တုိက္မႈႏႇင့္သဃၤန္းကြၽန္းၿမိဳ႕နယ္တြင္ ယာဥ္ ရႇစ္စီး ဆင့္တုိက္မႈတုိ႕ျဖစ္ပြား ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၂၀ ရက္ေန႕ ညေန ၃ နာရီ မိနစ္ ၄၀ အခ်ိန္တြင္ ေရႊျပည္သာၿမိဳ႕နယ္၌ျဖစ္ပြားခဲ့ေသာ ယာဥ္တုိက္ မႈမႇာ အမႇတ္ ၄ လမ္းမ ႀကီးအတုိင္းေျမာက္မႇေတာင္သုိ႕ေမာင္း ႏႇင္လာသည့္ ၁ဂ/---- (၂၀၂ အထူးယာဥ္လုိင္း) သည္ သာဓုကန္ ဘုရားအနီးအေရာက္တြင္ ယာဘက္ လမ္းေဘးမႇသစ္ပင္အား၀င္တုိက္ၿပီး တစ္ဖက္ယာဥ္ ေၾကာသုိ႕ ေရာက္ရႇိ ကာ မ်က္ႏႇာခ်င္းဆုိင္မႇလာေသာ ၈ဃ/---- လုိက္ထရပ္အျဖဴေရာင္ ကုိယ္ပုိင္ယာဥ္ႏႇင့္ ၅ခ/ ---- (၁၈၀ ပါရမီယာဥ္လုိင္း)အားတုိက္မိသျဖင့္ ယာဥ္သုံးစီးပ်က္စီးကာ ယာဥ္ေပၚပါ သူမ်ားဒဏ္ရာရရႇိခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။ယင္းျဖစ္စဥ္၌ ယာဥ္ေမာင္းျဖစ္သူ ထြက္ေျပးတိမ္းေရႇာင္လ်က္ရႇိၿပီး ယာဥ္မႈစစ္ရဲစခန္းက (ပ)၁၃၆/ ၂၀၀၉၊ ျပစ္ မႈဆုိင္ရာဥပေဒပုဒ္မ ၃၃၈/၂၀၂ ျဖင့္ အမႈဖြင့္စစ္ေဆးခဲ့ေၾကာင္းသိရသည္။

ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၂၃ ရက္ေန႕ နံနက္ ၆ နာရီအခ်ိန္တြင္လည္း သဃၤန္းကြၽန္းၿမိဳ႕နယ္၌ျဖစ္ပြားခဲ့ေသာ ယာဥ္တုိက္ မႈမႇာေလးေဒါင့္ကန္လမ္း အတုိင္း အေရႇ႕မႇအေနာက္သို႕ ေမာင္း ႏႇင္လာေသာ ဆ/--ဘီအမ္ႀကိဳပုိ့ ယာဥ္သည္ ဘုရားလမ္းမႇတ္တုိင္အ ေရာက္ ယာဘက္လမ္းစပ္၌ရပ္ထား ေသာ ၇၉ ယာဥ္လုိင္းမႇ သ/--- ဒုိင္နာယာဥ္အား ေနာက္မႇတုိက္မိၿပီး ယင္းအရႇိန္ျဖင့္ ေရႇ႕၌ရပ္ထားေသာ ၈က/---- (၇၉ ယာဥ္လုိင္း)၊ သ/---- (၁၇၂ ယာဥ္လုိင္း)၊ သ/---- အက္တလတ္စ္အျဖဴ၊ ၄က/---- (၇၉ ယာဥ္လုိင္း) ဒုိင္နာ ယာဥ္၊ န/---- (၇၉ ယာဥ္ လုိင္း) ဒုိင္နာႏႇင့္ ၄က/---- (၇၉ ယာဥ္ လုိင္း) ဒုိင္နာယာဥ္တုိ့အားဆင့္တုိက္ ကာ ဆ/---- ယာဥ္၏ ယာဥ္ ေမာင္းထြက္ ေျပးသြားၿပီး ယာဥ္ေပၚ ပါသူအခ်ဳိ႕ ဒဏ္ရာရရႇိခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။ ျဖစ္စဥ္အား ယာဥ္မႈစစ္ ရဲစခန္းက (ပ) ၁၄၂/ ၂၀၀၉၊ ျပစ္မႈ ဆုိင္ရာဥပေဒပုဒ္မ ၃၃၈/၂၀၂ ျဖင့္ အမႈဖြင့္စစ္ေဆးခဲ့ေၾကာင္းသိရသည္။

ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၂၃ ရက္ေန႕ ည ၉ နာရီခြဲတြင္ ဗဟန္းၿမိဳ႕နယ္၌ ျဖစ္ ပြားခဲ့ေသာယာဥ္တုိက္မႈမႇာ M3 စား ေသာက္ ဆုိင္ေရႇ႕တြင္ အငႇားယာဥ္ ႏႇင့္ကုိယ္ပုိင္ယာဥ္တုိ႕တုိက္မိခဲ့ရာမႇ လမ္းေဘးတြင္ရပ္ထားေသာ အငႇား ယာဥ္ႏႇစ္စီး အား ထပ္မံတုိက္မိၿပီး ယာဥ္ေလးစီးဆင့္တုိက္မိျခင္းျဖစ္ ေၾကာင္း သိရသည္။ ျဖစ္ပြားခဲ့သည့္ ယာဥ္ဆင့္တိုက္မႈ မ်ားကိုၾကည့္ပါကလည္း ယာဥ္ ေမာင္းျဖစ္သူ၏မဆင္မျခင္ေမာင္း ႏႇင္မႈ၊ မိမိေမာင္းႏႇင္ေနေသာ ယာဥ္ ၏ကိုယ္ ထည္၊ အရႇိန္ႏႈန္းႏႇင့္ ခရီး သည္တင္ေဆာင္ႏိုင္သည့္၀န္တို႕ကို မခ်ိန္ဆဘဲ ေမာင္းႏႇင္မႈ၊ ခ်ဳိးေကြ႕မႈ၊ ကားေအာက္ ပိုင္းႏႇင့္ ဘရိတ္မ်ား၏ ၾကံ့ခိုင္မႈအားနည္းမႈ၊ လမ္း၏အေန အထားကိုမခ်ိန္ဆဘဲ ခ်ဳိင့္မ်ား၊ လႈိင္း ထေသာေနရာမ်ား တြင္အရႇိန္မေလ်ာ့ဘဲ ျဖတ္သန္းေမာင္းႏႇင္မႈတို့ေၾကာင့္သာ ယာဥ္တိုက္မႈမ်ား ျဖစ္ပြားခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ေမာ္ ေတာ္ယာဥ္ျပဳျပင္ ေရးကြၽမ္းက်င္သူမ်ားႏႇင့္ယာဥ္ေမာင္း အခ်ဳိ႕ကေျပာၾကားခဲ့သည္။

''ယာဥ္ရဲ႕ ကိုယ္ထည္နဲ႕အရႇိန္တို႕၊ မဆင္မျခင္ခ်ဳိးေကြ႕မႈတို႕ဆိုတာ က ဥပမာေပးရရင္ ဒိုင္နာေတြပဲ။ ဒိုင္နာရဲ႕ ေရႇ႕ဘီးကစတီယာရင္ေအာက္ တည့္တည့္မႇာရႇိတာကို အေကြ႕ေတြ မႇာအရႇိန္မေလ်ာ့ဘဲေကြ႕တယ္။ ကားကလည္း ဗ်က္က်င္းၿပီးအေပၚကိုျမင့္ ေတာ့ေမႇာက္ေတာ့တာပဲ။ လူအမ်ားစုက ယာဥ္တိုက္မႈျဖစ္ၿပီဆိုရင္ စက္ကိရိယာ ခြၽတ္ ယြင္းတာကိုအေၾကာင္းျပ ခ်င္ၾကတယ္''ဟု တကၠစီမ်ားေထာင္ ထားသူဦးၾကည္လင္ကရႇင္းျပခဲ့သည္။

ထို႕ျပင္ ယာဥ္ႏႇင့္ဆက္စပ္ ပစၥည္းမ်ားတပ္ဆင္ရာ၌ ခိုင္ခံ့မႈမရႇိေသာေၾကာင့္ ေသဆံုးဒဏ္ရာရခဲ့သည့္ ျဖစ္ရပ္ မ်ားထဲတြင္ ကားတစ္စီး ဘီး ကြၽတ္ထြက္ရာမႇယာဥ္တိမ္းေမႇာက္ၿပီး ခရီးသည္တစ္ဦးေသဆုံးကာခုနစ္ဦး ဒဏ္ရာ ရရႇိခဲ့သည့့္ျဖစ္ရပ္၊ သစ္ ၁၀ တန္ႏႇင့္ခရီးသည္ ၃၅ ဦးတင္ေဆာင္လာေသာ ၁၀ ဘီးကားသည္ သစ္ လုံးမ်ား ခ်ည္ထားေသာ သံႀကိဳးျပတ္ ရာမႇ ယာဥ္တိမ္းေမႇာက္ၿပီး ခရီး သည္ ၁၄ ဦးေသဆုံးသည့္ျဖစ္ရပ္၊ ဒုိင္နာယာဥ္ တစ္စီးလမ္းေပၚ၌ေမာင္း ႏႇင္ေနစဥ္ယာဥ္၏ေနာက္ကုိယ္ထည္ တစ္ခုလုံးျပဳတ္က်ၿပီး ယာဥ္တိမ္း ေမႇာက္ရာမႇ ခရီးသည္ရႇစ္ဦးဒဏ္ရာ ရသည့္ျဖစ္ရပ္၊ေရျပန္ဘူးတိမ္းေစာင္း ရာမႇ ခရီးသည္ေလးဦးဒဏ္ရာ ရရႇိ ခဲ့သည့္ျဖစ္ ရပ္မ်ားပါ၀င္ေၾကာင္း သိရသည္။

ထိုသို႕ျဖစ္ရပ္မ်ား ျဖစ္ပြားခဲ့ ျခင္းမႇာယာဥ္ႏႇင့္ဆက္စပ္ပစၥည္းမ်ား ကိုတပ္ဆင္ရာတြင္စနစ္တက်မရႇိျခင္း၊ ခိုင္ခံ့မႈ မရႇိျခင္း၊ ယာဥ္ၾကံ့ခိုင္မႈကို ပံုမႇန္မစစ္ေဆးျခင္းႏႇင့္ ပစၥည္းမ်ား ကိုၿပီးစလြယ္တပ္ဆင္ျခင္းတို႕ေၾကာင့္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္စက္ျပင္ ဆရာမ်ားထံမႇသိရသည္။ ''ကားဘီး အလံုးလိုက္ကြၽတ္ ထြက္တယ္ဆိုတာ ဘီးေပါက္ လို႕ဖာတာျဖစ္ေစ၊ ဘရိတ္ျဖဳတ္ျပင္တာ ျဖစ္ေစ၊ ကားေအာက္ပိုင္းျပဳျပင္တာ ျဖစ္ေစ ကားဘီးကိုျဖဳတ္ၿပီးရင္ ေသခ်ာမတပ္လို႕ပါ။ တခ်ဳိ႕က်ေတာ့ ဘီး ျပန္တပ္ရင္ မူလီနတ္ေတြ အကုန္ မၾကပ္မိေတာ့ေမာင္းရင္းနဲ႕ျပဳတ္ထြက္ တာျဖစ္တတ္တယ္။ ျပဳတ္ထြက္တဲ့ အခ်ိန္မႇာအရႇိန္ပါလို႕ ဘီးနဲ႕တိုက္မိတဲ့ သူအတြက္အသက္အႏၲရာယ္ပါရႇိႏိုင္ ပါတယ္''ဟု ကားေအာက္ပိုင္းျပင္ ဆရာကိုေက်ာ္စိုးကေျပာပါသည္။

ကား၏ အမိုးကိုင္းမ်ား ကား ေမာင္းႏႇင္ေနစဥ္ ျပဳတ္က်ျခင္း၊ျပတ္ထြက္ျခင္းအပါအ၀င္ေရျပန္ဘူး တိမ္းေစာင္းျခင္း တို႕မႇာလည္း ယင္း ပစၥည္းမ်ားခိုင္ခံ့ေစရန္ ထိန္းကြပ္ ထားသည့္ အထိုင္မ်ားႏႇင့္ မူလီမ်ား ေသခ်ာတပ္ဆင္မႈ မရႇိျခင္းႏႇင့္ေသခ်ာ တပ္ဆင္ထားေသာ္လည္း သံေခ်း တက္ျပတ္ထြက္ေနသည္ကိုမစစ္ေဆး မိျခင္းတို႕ေၾကာင့္ ျဖစ္တတ္ေၾကာင္း ဘုရင့္ေနာင္ေစ်းအတြင္းကား၀ပ္ေရႇာ့ ဆရာကိုဂ်ဴးကဆိုပါသည္။

ဟိန္းမင္းလတ္၊ မင္းသီဟေဇာ္

No comments: