DREAM ANGEL သို႕ လာေရာက္လည္ပတ္ၾကသူအားလံုးကို DREAM ANGEL မွ ေက်းဇူးအထူးတင္ရွိပါတယ္.........

Monday, October 13, 2008

ဒါကေတာ့ညီေလးတေယာက္ရဲ႕အျမင္ပါ

Comment ကေန ျပန္လည္ေဖာ္ျပေပးထားတာပါ။

ဦးစြာေျပာခ်င္တာက ဘေလာ႔ဂ္မရွိေသာ သူမ်ား ေကာ္မန္႔ ေရးခဲ႔ပါဆိုတာကိုပါ။ ကၽြန္ေတာ္မွာ ဘေလာ႔ဂ္ ရွိပါတယ္။ ဒါေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ေကာ္႔မန္႔ပဲ ေရးခဲ႔ပါမယ္။ အဆင္မေျပရင္လည္း ဖ်က္ႏိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္သိသေလာက္ေရးမယ္ေပါ႔ေနာ္။ ကၽြန္ေတာ္္ ပထမ ခ်က္အေနနဲ႔ အၾကမ္းဖက္ တဲ႔ကိစၥ ကိုေျပာခ်င္ ပါတယ္။ အၾကမ္းဖက္ တယ္ဆိုတာ ေကာင္းတဲ႔ကိစၥတစ္ခုမဟုတ္ဘူး လို႔ထင္ပါတယ္။ ဘာလို႔အဲလိုေျပာရလဲဆိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျမန္မာစကားပံုေတြရွိပါတယ္။ “ရန္ကိုရန္ျခင္း မေျဖရွင္းနဲ႔” တဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ကေတာ႔အဲဒီစကားေလးကို ၿကိဳက္တယ္ဗ်။ ဟုတ္တယ္ေလ ေနာက္ရွိပါေသးတယ္။ “ျပဳသူ အသစ္ ျဖစ္သူအေဟာင္းတဲ႔” သူတို႔လုပ္ခဲ႔တာ ကေဟာင္းသြားပါၿပီ။ ( ထပ္လုပ္တာေတာ႔လဲ အသစ္ေပါ႔ေနာ္ ) ကၽြန္ေတာ္တို႔ အၾကမ္းဖက္လို႔ တကယ္ရမယ္ဆိုေတာင္ အဲဒီအၾကမ္းဖက္မႈမွာ ကၽြန္ေတာ္မပါဘူး။ လူအျခင္းျခင္း သတ္တယ္ဆိုတာ ေတာ္ေတာ္ကို ဦးေႏွာင္႔မဲ႔တဲ႔ ကိစၥလို႔ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ ထင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လဲမေသခ်င္ပါဘူး။ ဘယ္သူကိုမွလည္းမသတ္ခ်င္ပါဘူး။ ဘာလုပ္မွာလဲ လက္နတ္ေတြကိုင္ေတာ႔လဲ ဘာျဖစ္မလဲ သူပူန္စာရင္း အသြင္းခံရတာေပါ႔ ( တကယ္ဆို သူ အျပစ္ကေန ကိုယ္အျပစ္ေတာင္ျဖစ္ေသးတယ္)။ ကၽြန္ေတာ္က ဆရာႀကီးလဲမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ႔ လက္နတ္ကိုင္လို႔ ရမယ္လို႔လဲ ကၽြန္ေတာ္မထင္ပါဘူး။ လူမ်ိဳးခ်င္း ေသြးကြဲ သတ္ဖ်က္မႈ ဆိုတာႀကီးပဲက်န္ခဲ႔မယ္။ ဒါကၽြန္ေတာ္အထင္၊ အျမင္ေတြပါ။ မွန္တယ္လို႔လဲမဆိုလို ပါဘူး။ ေနာက္ ဒုတိယ အခ်က္ က အၾကမ္းမဖက္၊ၿငိမ္းခ်မ္းစြာ ဆိုတဲ႔ေနရာမွာ.... ကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္တာက အမုန္းဆိုတာလဲမရွိရဘူးေပါ႔ေနာ္။ အၾကမ္းေတာ႔မဖက္ဘူး ဒါေပမဲ႔ ထိုင္ဆဲေနရင္လည္း ဒါ အၾကမ္းမဖက္ေပမဲ႔ အဲလိုပဲ နာမွာပါပဲ။ စဥ္းစားၾကည္႔ေလဗ်ာ။ အၾကမ္းမဖက္ဘူးသာဆိုတယ္။ အာဏာရူးႀကီး၊ သူခိုးႀကီး၊ လူသတ္ေကာင္ႀကီး လို႔ေျပာတာ က်ေတာ႔ အၾကမ္းမဖက္တာလို႔ေခၚပါသလား။ ( တကယ္မသိလို႔ေမးတာပါ။) ဟုတ္သည္ျဖစ္ေစ၊ မဟုတ္သည္ျဖစ္ေစ ကၽြန္ေတာ္ကိုအဲလိုလာဆဲရင္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္းစိတ္ဆိုးမွာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔စဥ္းစားၾကည္႔ရင္ ၈ေလးလံုးမွာလဲ လူေတြေသၾကရတယ္။ စက္တင္ဘာ (သူတို႔အေခၚေရႊဝါေရာင္ေပါ႔ေနာ္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ေျမွာက္ေပးတယ္ထင္တာပဲ)။ မွာလဲ ဘုန္းႀကီးေတြ၊ ျပည္သူေတြေသၾကရတယ္။ (တခ်ိဳ႕ဆိုမူလတန္းေက်ာင္းသားေလးေတြေတာင္ထုတ္ မယ္ဆိုပဲ) အဲဒါလိုေသသြားတဲ႔လူေတြအတြက္ဘာမွမရတာကို မေျပာဘူး။ က်န္ခဲ႔တဲ႔လူေတြဘာေတြ ရလိုက္လဲ??? ( ေဒၚလာေတြရတယ္ဆိုလည္းမွ်ဦး၊ အဲတုန္းက ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္းပါတယ္)။ ကၽြန္ေတာ္အထင္ေျပာရရင္ အဲဒီဆႏၵ ျပမူေတြ ရဲ႔ အက်ိဳးဆက္က ဘာလဲ။ ဘယ္မွာလဲ??? တကယ္ဒုကၡေရာက္တာ ျပည္သူေတြပါ။ ျပည္သူေတြ မခံႏိုင္ေအာင္ ငတ္လာတယ္။ ထြက္ေပါက္ရွာတယ္။ ျမန္မာ ျပည္သူျပည္သားေတြအတြက္ ဝမ္းနည္းပါတယ္ပဲေျပာရမယ္။ အဲဒီ ထြက္ေပါက္ကို ဘယ္သူမွ မျပႏိုင္ဘူး။ ျပႏိုင္မဲ႔ေခါင္းေဆာင္ေကာင္း ခင္ဗ်ားတို႔မွာ မရွိဘူး။ အခုရွိတဲ႔ ေခါင္းေဆာင္ေတြ လုပ္ခဲ႔တဲ႔ေခါင္းေဆာင္ေတြ အသံုးမက်ဘူး ( အႏွစ္ ၂၀ ္လံုးရႈံး ေနတာ ဘယ္သူညံလို႔လဲ)။ အဲဒါဆိုေမးစရာရွိပါတယ္။ ဘာဆက္လုပ္ရမလဲ။ တကယ္ တိုင္းျပည္ေကာင္းစားေစခ်င္ရင္။ အရင္ဆံုး စည္းလံုးညီၫြတ္ရမယ္။ အိမ္သားခ်င္းမတည္႔ပဲ အဲဒီအိမ္ ဘယ္လိုလုပ္ ေအးခ်မ္းမလဲ။ အတိုက္အခံတဲ႔ ဗ်ာ ဟီးးး တိုင္းျပည္ေကာင္းေအာင္ ပုန္ကန္ရမယ္တဲ႔။ အင္း “လူမ်က္ႏွာေပ်ာက္တဲ႕လူသားေတြ” ဆိုတာ ခင္ဗ်ားတို႔ က်ဳပ္တို႔ အကုန္လံုးပါတယ္။ အဲဒါေလးမွတ္ထားလိုက္ပါဗ်ာ။

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
P.s ကၽြန္ေတာ္အထင္ေတြအျမင္ေတြပါ။ မွားတယ္မွန္တယ္ဆိုတာ ေတာ႔ အဆံုးအဖ်က္ေတြရွိလာပါ လိမ္႔မယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ဆရာႀကီးလဲမဟုတ္ပါဘူး။ ႏိုင္ငံေရး ပညာရွင္လည္းမဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္က အညာတရ ဆင္းရဲသား ျပည္သူတစ္ေယာက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ အေဖလဲ ဘာမွမဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္အေမလဲ ဘာမွွမဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ဆိုဘာဆိုဘာမွမဟုတ္တဲ႔ေကာင္ပါ။ ဒါေပမဲ႔ ျမန္မာျပည္ကိုေတာ႔ခ်စ္တယ္။ ျမန္မာလူမ်ိဴးကိုခ်စ္တယ္။ ျမန္မာစာကိုခ်စ္တယ္။ ဒါေၾကာင္႔ ျမန္မာလူမ်ိဴးေတြ စည္းစည္းလံုးလံုး ညီညီၫြၫြတ္နဲ႔ ကမာၻ အလယ္မွာ ဝင္႔ထယ္ေစခ်င္ပါတယ္။

October 10, 2008 3:40 PM

1 comment:

Lumaw said...

haha, what you write is so freak dude!
Have a sense!
you are like walking to the street where there mad dogs are.
you should not carry any items in order to protect you as you love peace.
Then they will bite you, dude!
Same goes there!
i'm afraid all those people inside our country will become freak like you.
If you love peace, you should love justice;
and you must be bold to strike for justice, dude.
it's definitely not a crime or terrorism or violation.
Take note dude!