DREAM ANGEL သို႕ လာေရာက္လည္ပတ္ၾကသူအားလံုးကို DREAM ANGEL မွ ေက်းဇူးအထူးတင္ရွိပါတယ္.........

Tuesday, September 23, 2008

အမ်ဳိးသား ဒီမိုကေရစီ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ ျပန္ၾကားေရးအဖြဲ႔ဝင္ ဦးသိန္းညႊန္႔ ေျပာၾကားခ်က္

ဦးဝင္းတင္နဲ့ ေဒါက္တာ ေမဝင္းျမင့္ တု႔ိ က်ေနာ္အမႈသည္၊ က်ေနာ္ လုိက္ခဲ့တာပါ။ သူတုိ႔ လြတ္လာျပီဆုိေတာ့ က်ေနာ္ အရမ္း ဝမ္းသာပါတယ္၊ က်ေနာ္ ေရွ႔ေနအျဖစ္ ႏွစ္ခု ေျပာခ်င္တယ္။ သူတုိ႔ ဘယ္အေၾကာင္းနဲ့ပဲ လြတ္လာ၊ လြတ္လာ က်န္တဲ့ ႏုိင္ငံသားေတြ ေထာင္ခ်၊ အခ်ဳပ္မွာ ရွိေနတဲ့ လူေတြကုိေရာ လြတ္လာတာကုိေရာ ျမင္ခ်င္ပါတယ္။ က်န္တဲ့ ႏုိင္ငံေရး အက်ဥ္းသမားေတြ အပါအဝင္ လြတ္လာတယ္ဆုိေတာ့ ဘာဘဲ ေျပာေျပာဗ်ာ၊ အမ်ဳိးသာ ျပန္လည္ သင့္ျမတ္ေရးအတြက္ ေကာင္းတဲ့ဟာျ ဖစ္ပါေစဗ်ာ။ က်ေနာ္ ဒီေလာက္ပဲ ေျပာခ်င္တယ္။

No comments: